- Hvilket møte starter ikke med «Vil du ha en kopp kaffe?», spør markedsansvarlig i Kaffeknappen, Siv Brastein Andersen, retorisk og fortsetter:

- God kaffe er hjørnesteinen i norsk møtekultur. Det er derfor vi i Kaffeknappen gjennom så mange år har snakket om hvorfor kvaliteten på kaffeløsningen du velger er så viktig.

- Som arbeidsgiver er det stadig viktigere at de ansatte opplever at de kan få kaffe av høy kvalitet på jobb istedenfor å gå ut til nærmeste kaffebar. Det er også ofte rundt kaffemaskinene de uformelle og viktige internmøtene skjer.

Kaffeknappen har opparbeidet seg mye erfaring og kunnskap.

- Vi er en solid leverandør som alltid leverer! Vi har dyktige og solide leverandører og eiere i ryggen. Det gjør oss meget godt rustet til å levere kaffe, maskiner og tilbehør – med et stort fokus på det vi kaller «superservice» på toppen!

- Måten du serverer kaffe på, er minst like viktig overfor eksterne gjester og besøkende, fortsetter Siv. Fra vårt perspektiv er det egentlig ganske enkelt å legge grunnlaget for gode forretninger. Det handler om det inntrykket du gir av din bedrift. Det vertskapet du viser gjennom kaffen du serverer, gir gjenklang i resten av møtet!